PARLEN D’ESTELES INEXPLICABLES (CHEMTRAILS) A TV3!!!

Com llegiu adalt, ahir dia 29 de febrer del 2008 per primera vegada vaig veure que, a la secció de “El Temps” a TV3 el senyor Francesc Mauri va estar parlant sobre unes esteles una mica rares… (chemtrails) encara que ell es va referir a elles com si fossin contrails.. que no ho eren pas, el cas es que van descriure les esteles com algo inexplicable…. que podria ser algun avio militar el que va causar aquestes esteles, o algo semblant, i va mostrar una fotografia on sortien uns chemtrails que donaven girs de 360º i no seguien un rumb predefinit, volava al seu aire. Iintentaré recuperar el video d’aquella seccio del temps a veure si la puc penjar aqui, per ara només he pogut trobar un ‘resum’ de la seccio del temps d’ahir, no trobo el video complert.

Doncs seguidament de veure aixo a TV3 vaig decidir enviar varies fotografies al meteoCAT preses desde Tarragona d’un dia quan va ser brutalment FUMIGADA per aquests avions militars sisterna. Junt amb les fotografies els hi vaig adjuntar un text explicatiu del Chemtrail.

Estic esperant la seva resposta, a veure que diuen. Avui tots pendents a TV3 a veure si mostren les fotografies espectaculars.

Aqui us deixo el video de TV3:

Editat per chemtrailslleida:

Etiquetas: , ,

14 comentarios to “PARLEN D’ESTELES INEXPLICABLES (CHEMTRAILS) A TV3!!!”

  1. chemtrailslleida Says:

    aqui hi ha el video,
    http://www.tv3.cat/videos/288809

    algu sap com baixar-lo a l’ordinador? vull pujar al youtube el tros on nomes parla del chemtrail

  2. chemtrailstgn Says:

    bones company,

    estic ivestigant a veure si es pot conseguir el video aquet d’alguna manera,

    ja et comentare.

  3. Nonskius Says:

    Tothom tranquil, com diu el Mauri només és una anècdota.

    PD: si si, anècdota, però que em volin avions militars per sobre fent formes arrodonides ( i més sabent que són chemtrails) no em faria gaire bon rotllo.

  4. chemtrailstgn Says:

    Penso el mateix nonskius, ja els hi he enviat un munt de fotografies per flipar, a veure si les posen, a demes els hi vaig posar una explicacio del tema, em van contestar donant les gracies i tal, pero de moment no he vist cap de les fotografies al temps.

  5. Gerard Says:

    Aquests darrers dies, sobretot Diumenge, el primer Diumenge de Març ha hagut molts chemtrails, sobretot a Reus.

  6. chemtrailstgn Says:

    Ahir i avui que esta fent una ventada de les bones, feia temps que no veia el cel tant blau com avui!! es una passada. Avui es veu d’un blau intens i net completament, costa de veure el cel aixi, encara que hi hagi algun dia que no fumiguen el cel es veu emblanquinat igualment per culpa de les fumigades de dies anteriors, pero avui amb la ventada d’ahir i la d’avui ens ha deixat un cel com feia mesos que no veia. IMPACABLE.

  7. chemtrailslleida Says:

    a lleida igual, el cel esta increiblement net, crec que els dies de vent se suspenen les missions de fumigació, ja que aquestes no tindrien exit ja que la merda fumigada s’en va als collons d’andares

  8. chemtrailslleida Says:

    per cert, tens material de la fumigacio del dia 3?

  9. chemtrailstgn Says:

    alguna cosa tinc si, ahir mateix vaig conseguir passar el video de la camara al pc, pero ara tinc que buscar la manera de passar de .dv a .avi o algo semblant per poder editarlos amb el movie maker… alguna idea?

  10. DaNieH Says:

    És massa important que això ja comenci a sortir en les Tv, encara que estiguin polititzades, el tema s’està posant cada cop més ‘de moda’ i això convé. Ja sigui que ens estàn enbetzinant o no, pero aquestes esteles químiques d’una forma o altre purjudiquen la nostra salut, enpitjoren l’escalfament global.

  11. Esperanto Says:

    Hagamos un concurso mundial de fotos chemtrails.

    El mundo entero comenzará a mirar al cielo y ya no podrán hacerlo más porque no aguantan que haya demasiada gente observandolos
    vamos desde esta página

    Voluntarios

  12. Mime Says:

    Jo ja n’estic més que fart de veure com ningú em creu, no cal ser gaire avispat per saber que no són avions comercials aquelles estel.les de condensació. Tot són interessos al voltant d’aquesta destrossa, que forma pasrt del NWO (nou ordre mundial). Ningú dels que mana faran re, els meus esforços queden envà, trét de les ones de l’escala solfeggio que ajuden a evitar el contagi de baixa freqüència que aixì provoca. Des d’aquí anuncio el meu interès per tal d’erradicar als malvats que es dediquen a crear discòrdia entre els humans, com els podem parar? Els homes del temps estan tots comprats, els farsants, la meva família em pren per boig, vull ajudar més a l’humanitat per tal de que esdevingui el despertar i la coneixença dels fets, ens hem d’unir d’alguna manera i fer un xoc mediàtic, i fer sortir la pregunta com a debat televisiu, no pot ser, mireu el meu carallibre a Adrià Narro Salvans, podreu veure quines fibres i fins i tot glòbuls blancs es troben als anàlisis d’aquesta merda. Mireu-ho si us plau. Tambe, busqueu H.A.A.R.P., diuen ser un projecte que estudia l’Aurora, no poden ser més cutres, donat que això és el pretext davant d’un sacrilegi a la Mare Natura, que consisteix en alterar el fluxe d’ona de la ionosfera, per tal de crear desastres, i mantenir-nos en baixa freqüència, per a ser incompatibles amb el canvi de polaritat predit perls Maies i Nostradamus al 2012, l’inici de la fi del món. és necessari que fem saber tot això, va més enllà de la política; no pot ser, que ens gassegin dia, i ara pel que veig, nit. N’estic més que fart dels dolors mai apereguts abans, i dels mals humors sense motiu. Són uns coobards, si us plau, si algú sap com fer l’alerta a gran escala, que ho faci, ens hem d’unir, ens estan matant. Aquesta merda de gas també conté bactèries modificadores d’ADN, fa molt temps que investigo en això, i sé el que em dic, creieu-me. Espero respostes, ara, o mai.

  13. NRIK Says:

    Hola amics,
    Es confirma, si tot va bé i no m’exterminen abans, el dimarts al vespre, un humil servidor va a canal Català a fer el que pugui per
    explicar-denunciar lo dels
    “Chemtrails” o “esteles químiques”.
    Un dels productors que és del centre de Catalunya, m’ha explicat que allà se’n parla molt d’aquest fenomen. Suposo que per això i per les
    espectaculars fumigacions de fa dues setmanes es van produir en uns perfectes cels blaus, que han acceptat la proposta.

    Volem saber que cony son aquestes ratlles en forma de quadrícula sobre els nostres caps que clarissimament desfan els núvols i que no segueixen cap recorregut establert oficialment per les rutes regulars de l’aviació. Algú ens hauria de donar una explicació convincent!!
    O es que el T.Molina, Mediambient i Cia de tant mirar el temps a través d’una pantalla d’ordinador, ja són incapaços de veure una flota d’avions foten engraellats aleatoris al cel que curiosament acaben destruint les boires. Curiosament tenim la mateixa aigua de sempre pero just dins els pantans i no pas gratuitament als camps!!!
    Es vergonyós!

    “Siusplau, esteu al tanto de la meva persona per si caigués un llamp del cel i la meva petita intervenció arribés a ser massa persuasiva”

    Gràcies

    “El ciutadà Enric Trenchs”

  14. ccbaxter Says:

    Hola!

    L’adreça de l’arxiu del vídeo http://www.tv3.cat/videos/288809 és aquesta:

    [video src="http://flv-500.tv3.cat/g/informatius/9/9/1204214892399.flv" /]

    I el programa on va sortir l’Enric:

    Tu Denuncies, chemtrails, estelas químicas persistentes

    Salut i recerca conscient!

Responder

